ztv&mtv

tjatja,klockan e 3 på dan nu, och jag håller på att få värme slag ! jag måste nog gå ut och ta lite frisk luft, näsan rinner, men ingen halsont ! fast slemmet sitter kvar, usch
har chattat med emma hela dan, tack för att du orkar med mig xd
imorgon har ja bestämt att jag ska gå till skolan, jag hatar att vara sjuk -.-
jag orkar inte kolla på mer filmer, kanske ikväll me family isf, det blev ingen patrik 1,5 igår, så maybe idag ?
imorgon e de ju fredag, hade tänkt om nån ville kolla på rysare och sova hos mig ? frestande erbjudande, ja vet xd
hör av er om ni vill
samtidigt som ja har chattat med e idag så har ja haft ztv&mtv (varierade) på i bakgrunden så ja har rätt koll på alla olika låtar xd nya favvo e Beyoncé - Halo youtube adress: http://www.youtube.com/watch?v=70AgyIEnBRE
nu ska jag väl chatta lite mer med e och chilla järnet
puss på er

eheheh :$

/ matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0