ACTION.

HEY.
Sitter och chattar just nu med lite vänner, och jag har laddat upp bilderna från kryssningen i helgen så dom kommer i slutet av inlägget. Kom hem efter skolan, och åt mellis, tog det lungt. Sen tog jag och mamma en promenad i ca 50 minuter. Det är skönt ute och mysigt med promenixer !
Mer var det inte.. tror jag.. Är väl inne på datan ett tag till, och sen blir det väl middag osv..
Inget roligt program ikväll typ ..
Vi hörs hörni! Pussar
Tilda
( Påväg upp saken har jag redan skrivit idag, tidigare inlägget )


andrea goes CRAZY <3

annas skor! och rumpa!

vi hade kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuul!

Inga mer bilder nu, jag orkar nte ladda upp, men kanske mer nån annan dag!
Puss igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0