Ciabatta

Hejdu!
Jag skrev ett sjukt långt inlägg igår, men råkade "typiskt mig" trycka bort allt, och det var borta förevigt,
man blir så jävla sur och jag orkade inte skriva om allt.
Aqvaria idag med klassen & 6D, kul att kolla på fiskar. Nejmen jag tog massa bilder och skit,
gick omkring med alice, och med sofia också ett tag. vi hade super kul som alltid!
Sitter nu ensam hemma, fan, ingen kunde idag. Inte min turdag helt enkelt.
Hugo och Lucas har typ 4-5 kompisar här hemma, världens liv,
men som tur är,är dom ute nu..
Imorgon blir det inte mycket,torsdag är det lång dag i skolan usch..! 
Jag har ett sug av att gå ut och ta kort, så ska nog sno mammas kamera IGEN, och ta lite kort, lägger väll in eller nåt senare..nu när jag vet hur man gör (a)
Inga taskiga kommentarer på bloggen! As bra! Kanske man kan fortsätta ha utan lösen, kanon!

PÅVÄG:
UPP: Min matsäck idag på Aqvaria var sjukt god. Ciabatta med salami&brie, MER SÅNT
NER: Jag fick bryta upp mitt lås idag, låste in nyckeln.. Suck, nytt lås igen då..


Av mig, glömsk om jag redan laddat upp denna?

Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0