Dagens Nyheter

Hey alla glada !
Sitter just nu med emelie, och vi ska typ baka lite... vi vaknade vid 9-9.30 nånting, och sen låg vi i sängen ett tag..
nu är vi iaf påklädda och klara. Igår så kollade vi på tv lite, åt korv&pommes och njöt av friday.
Ska bort ikväll vid 5, Pontus fyller 40.. ! Så det ska bli röligt
Sen är det ju Eurovision Contest ikväll, HEJA MALENA ! SVERGIE ! och Azerbadjian tycker jag också är grymt bra ! " Give me loveeeee... " eller nåt.. ,  Jag är sugen på pannkakor, så det hoppas jag att det blir till lunch !
Semlis och jag ska nog börja med vårat bakmaraton nu !
pussar på er!
tildu & emlan

bästa emelie §

PÅVÄG :
UPP: Eurovision såklart ! Me love!
NER: Allt stök som jag och emelie ställt till med ! Städning för mej -.-

Kommentarer
Postat av: emelie

men BAJS på dig i den e as ful!!!:(:(

2009-05-28 @ 18:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0