El foto loco

Hey alla!
Engelska läxan är äntligen klar, men vissa saker gick inte, mamma kunde inte äns? Åh, blir bara trött! Efter jag vart hemma, så får man ju läxor på led. Suck. Idag fick vi btw sluta typ 11, för att gympan var inställd, och vi var vid långsjön och tog vattenprover ? Och då fick vi gå hem direkt efter det. Eftersom jag bor typ 1 minut ifrån så var det toppen bra för mig! Tog med mig Emelie och Alice hem, vi hoppade studsmatta och åt ugnspannkaka till lunch.
Sen skulle Alice till sin simning, så jag och emelie gick in och kollade på film. "10 orsaker att hata dig" som vanligt!
Hon gick vid 4 nånting, då började jag med läxorna.
Snart är det mat, tidigt idag eftersom bröder har träning osv..
Min förkylning har för i övrigt blivit bättre, och jag känner mig piggare. Herregud vad skönt!
Imorgon så vet jag inte vad jag gör, kompis antagligen.. Men annars så trycker läxorna på, ajdå!
Jag sitter och tittar i kaninböcker, inte för att vi ska köpa kanin, men kul! Vi pratade först om kanin, men imorse sa mamma att hon tyckte hamster eller marsvin lät bättre, så vi får väll se vad det blir! Låter som att det blir något litet djur iallafall. Gud vad mysigt!
Idag var det mulet och det kommer skurar lite ibland. Men eftersom det inte regnat på rätt länge, så tycker jag att det var okej, eheh..
Tjatar fortfarande på mamma om att ladda upp bilderna, utan vidare resultat (suck)

PÅVÄG:
UPP: Husdjur? Kanske så blir det en liten ny familjemedlem!
NER: Brosornas Guitar Hero, spelas varenda dag och gör så man får ont i huudet, UH!

/ Tilda,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0