Enzo och Yatzy

Hej !
Vi kom hem från mia&leffe vid 12 nånting, och då var det hopp i säng, var grymt trött..
Vaknade vid halv 10, men gick inte upp förräns 11, då åt jag frukost m.m.. pappa är på någon polares land.. så han kommer hem imorgon, söndag. Sen stack jag,bröder och mami till skärholmen för att kolla på djurbutiken där, hittade 2 små underbara liv, dvärghamstrar. Så söta ! Dom blev det, och sedan åkte vi till K.kurva och köpte bur och saker..
Nu så står buren bredvid mig, och dom har fått namnen Enzo & Yatzy. Man får inte ta upp dom förräns imorgon, för att dom ska vänja sig, så jag har inte tagit upp dom än.. naw, man vill ju så gärna !
Mormor&Morfar är här på middag idag.. Mamma ska iväg och jobba natt, så det blir bara bröder och jag , + deras kompis. Filmer och så blir det väl.. kanske en daim eller två, who knows?
Jag ska chatta vidare med alice, och sen ska jag väll förvåna mig över att vi äntligen har husdjur!
pussar
Tilda

PÅVÄG:
UPP: Enzo "Lill-Gnagis" Johansson och Yatzy "Gnagis" Johansson, såklart ! Puss älsklingar §
NER: Min läsning ska in på måndag och jag har inte börjat,AHHH, jag måste göra imorn ! MÅSTE !


Inte nån av våra hamstrar men en bild på en liknande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0