exotic snacks.

Hey !
Jag har inte varit inne på datan på ett tag, så har inte kunnat skriva, men i onsdags efter skolan så åkte jag till skäris med mamma, och jag fick en tröja från gina, och ett par mörkblå jeanstights från kappahl, sen var vi som sagt hos angelica&totte, och det var super mysigt, tittade tv och åt gott, kom hem vid halv 2 ca..
Igår så var jag i stan med mamma, vi gick på söder, mariatorget, götgatan.. vi åt på subway, as goda mackor.. och sen fick jag en badbomb, ett par cheapmonday basketdojer, och en tunika med ett snyggt tryck på, min kamera är urladdad så kan inte ladda upp bilder på det, men kanske senare.. sen så var jag på aik match på kvällen med familjen, aik-elfsborg, toppmöte.. aik hade fan hela matchen, men 0-0 blev det, och 1 poäng, och aik ligger högt upp i serien !
 Dom Är Seriöst Bäst !
Sovit över hos alice har jag också hunnit med, direkt efter matchen så packade jag, sen så fick jag skjuts till alice, vi åt grillat och hade det bäst som vanligt! Vi somnade vid 12 nånting, sen vaknade vi vid halv 11,
Nu är jag hemma och alice har åkt på simning, äter exotic snacks, sånahära med choklad på! Yummie,
Sen blir det middag hos mia&lefifi, och kommer uppdatera därifrån..
Kyssar
Tilda

PÅVÄG:
UPP:
Långhelg är ju sjukt skönt, och snart är det fakitst SOMMARLOV ! Kan man inte tro....massa regn -.-
NER: Jag börjar nog bli förkyld, alice sa att jag snarkade (vilket jag brukar göra när jag är förkyld) och halsen blir öm rätt ofta, åhhh, inte en gång till, det hann ju knappast gå över!


lägg märke till mina putande läppar, HERREGUD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0