FIX YOU

Heydär !
Kom hem för ca 45 minuter sen, från kungens kurva. JAG HAR KÖPT AVSLUTNINGSKLÄNNING! Jag har faktist lagt in en bild på den igår, den med svarta blommorna ! Den är nu MIN! Jag är super nöjd!
Vi slutade som sagt 11.25, och då hämtade mami upp mig, sen åkte vi till k.kurva, och köpte klänningen, sen åkte vi till Americana, som ligger ungefär vid Toys R us, och käkade världens godaste kebabsallad enligt mig. Sen blev det h&m och köpa present till Anna, det blev lite småsaker bara.. Sen handlade vi mat på kvantum, och nu är jag hemma. Bosse,Lotta,Tyris,Moa,Mia,Leffe och kanske Victor, kommer ikväll på middag, vi ska tyo grilla kyckling, och sen nudelsallad, shit vad gott ! Ikväll är det ju talang, semi, med knäckebröds pojkarna, mihhi, måste man ju se !

Imorgon på dagen vet jag inte vad jag gör, är nog med nån kompis, fast sen måste jag hem och fixa mig innan jag åker till Anna, tar ett kort sen och lägger in. Jag kommer se crazy ut ! Haha shit.
Uppdaterar nog ikväll, om jag inte är allt för upptagen med tyra och moa, mina sötungar  ! §§§§§§
Püss
Tildie

PÅVÄG:
UPP: Det är ju för tusan fredag ! Härligt !
NER: Alla dessa strumpbyxor som bara blir hål i, har nog inga par utan hål, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0