Here we go again

Hey Coolis !
Jag får fortfarande inte in alla ord i huvudet tills engelskaprovet imorn, jag fattar liksom 0,0.. Gaah, kommer inte gå bra!
Bara imorgon, sen så är det ledigt, hääärligt..! idag så ska mamma på middag med sin kompis, och grabbarna&pappa ska på träning så jag blir ensam hemma ikväll.. tråååååkigt! Får väll däcka framför datan eller nåt annat kul...
Jag vaknade vid 9.10 idag, och fick skynda mig eftersom bussen gick 09.43, jag hatar verkligen att stressa! så snabbdusch, dubbelmacka och sen springa iväg till bussen. Kom i tid iaf..
Missade språklektionen idag pga våran lärare som glömde att jag och Sofia var i ett annat rum, och helt enkelt glömde bort oss, och vi fick inte gå förräns hon kom tbx, och där satt vi, fast det var rätt kul.. sofia lekte bengt åke och vi klippte massor av sjögräs, men det blir nog bra ! ha-ha sofia !
Imorgon efter skolan så går jag väll hem, och sen så ska vi till Angelica,Totte,Olivia och evita! Middag i deras nya lägenhet! Kul att träffa dom eftersom det inte blir så ofta,
Jag ska fixa lite saker...
pusser från tilda

PÅVÄG:
UPP: Aik fick vinst över DIF igår, riktigt skönt..!
NER: Stress, imorse var det riktigt stressigt !

Ps, inlägget innan blev lite dampigt.. hände nåt med storleken :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0