here we go again...

Tjena!
Ett nytt försök med att ta bort lösenordet på bloggen. Vi hoppas att det inte kommer in mer kommentarer som inte är shysta. Vi får se, hoppas allt vänder efter en paus.
För övrigt är klockan 15.03 och jag har inte gjort ett skit idag. Men det känns skönt faktist, kom hem vid 1 igår och somnade snabbt. Vaknade imorse vid 10.45, och satte mig vid tvn. Det var Pirates 3 , Jag själv tycker den är riktigt cool, och jag gillar den. Har inte sett hela sen jag såg den på premiärdagen på bio.
Vi ska senare till Morfar, som fyller år. Träffa kusiner och så, kul ! Där blir vi väll inte kvar så länge, så kommer väll hem rimlig tid. ha-ha.
Jag har en idé för att min blogg ska bli lite roligare. En sak som jag tänkte börja ha med på varenda blogg inlägg.
Vad som är påväg UPP, och påväg NER. Läste det idag i Söndagsbilagan, och kan vara kul! Alltså tex:

UPP: Det helt fantastiska vädret som långsamt börjar närma sig Stockholm.
NER: Dom där AS FULA Haremsbyxorna som ingen använder, men som säljs nu på Gina Tricot.Vem vill ha byxor som det ser ut som man har gjort på sig i?

Har funderat på ; "Hiss eller Diss" också men jag tror påväg upp, ner blir bra. Nu stämmer inte det som står ovanstående utan jag kommer avsluta varje inlägg med upp och ner saken.
Kommentera om ni har åsikter. Jag tål kritik!

PÅVÄG...
UPP: Gina Tricot. Är alltid påväg upp, I'm lovin it!
NER: Min förkylning. Åh, varför ska man alltid få förkylning när det är varmt ute? Suck.

/Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0