H&M

Jag tänkte lägga in ett inlägg med lite fina och nya kläder som jag vill ha! Så njut av mitt mode (a) !




Jag tycker dom här nya klänningarna från H&M är somriga och fina! När det ändå är dags för det... *suck*


Linnet på bilden är från H&M och jag tycker det är skit snyggt, påminner om toppen i samma typ, och med en ficka från gina, många har sånna så jag kanske kan ha denna ? Jag gillar den!


Den här kjolen från H&M tycker jag e söt, och framförallt är den mörkblåa färgen fin. Man ska ha den som modellen på bilden har, inte för högt, inte för lågt!

Jag har problem att kopiera från Gina och BikBok där det finns mest, men SHIT HAPPENS aight ?

Puss iaf §

Tilda

Ps, HAHHAHHAHAHAHAHA,  bara från h&m (min sjuka humor)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0