I natt jag drömde

Hey !
Tänkte lägga in ett snabbt inlägg nu på kvällen. Klockan är 20 i 11, och jag är faktist rätt seg. Tittar på massor av olika bloggar. Har hittills tittat på :
www.kissies.se, www.gaybloggen.com, (hhahhaha) www.foki.blogg.se, www.kenzas.se, www.blondinbella.se, www.elinhalinah.blogg.se, www.saruemmu.blogg.se, och ska senare kolla på robinson annas blogg, och sen stina-lee, och www.fridasjoblom.blogg.se. Riktigt roligt att titta på massa bloggar, vissa är ju helt sjuka ! HAHA, men ska typ kolla lite på tv, om det finns nåt.. Ingen vill chatta, och jag ska ändå snart gå och lägga mig.
Tar en dusch imorgon bitti sen skriver jag vad som händer..
kyss
tilda

Kommentarer
Postat av: Sten

vrf skriver aldrig den andra tjejen?

2009-05-29 @ 23:49:04
URL: http://elinhalinah.blogg.se/
Postat av: Tilda

Därför alice e så jävla tråkig ! <3

MIH

2009-06-01 @ 21:24:34
URL: http://tildubralis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0