Just one more time.

Hey gott folk!
Blev lite konstigt inlägg igår, jag loggade in på datan, sen behövde jag städa, så då var jag tvungen att logga ut. La in ett inlägg för att ni ska veta att jag lever! Jag har haft en fantastisk helg med vänner. Båtresan blev bättre än väntat och vi hade super kul!
Igår så var jag med Sofie, vi satte på 1408 uppe i allrummet. Vi såg inte mer än 30 minuter då ville Sofie stänga av. Naw!
Så vi gick ner och kollade på 10 orsaker att hata dig, som jag nu sett ungefär 6 gånger sen i påskas? Typ alla mina kompisar vill se den, så ehe..!
Snart blir det skola, fast vi börjar 10.10 idag, så jag sticker väll vid 20 i 10 eller nåt.
Tisdagar är fakitst helt okej. Jag tänkte kolla om Emelie ville följa med hem idag.
Dagens outfit (som jag tyvärr inte har någon bild på) är svarta korta tights, korallfärgatlinne, och en utstående(?)midjekjol, svart kofta med stora knappar.
Jag hoppas ni får en riktigt bra dag, så får jag se om jag laddar upp lite bilder från kryssningen senare ikväll.
Puss

PÅVÄG:
UPP: 4 veckor kvar till sommarlovet ! JIHU! Inte långt kvar!
NER: Alla läxor och skit som man inte orkar göra/vill inte göra, prov, läxförhör, USCH!


Foto taget av mig.

Tilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0