Mammas dag.

Hey !
Grattis till alla mammor på morsdag ! Mamma fick en fin liten fast typ ful, HAHA, smörkniv.. den var ju inte riktigt klar!
Det var kul hemma hos anna igår, fick tyvärr ingen bild på mig, men ni klarar er aight ?
Robinson vann ELLINOR. Grattis, men jag ville att Anna skulle vinna! 
ida har jag tillbringat dagen först på en fotbollsplan i rönninge, när bror hade match, och sen i örby med mina små flickor sofie,anna,cissi och alice. Vi var ute hela tiden, men liksom, värmeslag eller vad !? sjukt varmt ute !
Jag har bränt mig visserligen, ingen smörjning imorse, och jag är röd i ansiktet så det ser ut som om jag är generad eller nåt, haha, men en rand har jag allt fått ! *stolt*
Imorgon är det ju typ baddag eller nåt med klassen, matsäck och grejer. Vi ska träffas vid älvsjö st vid 09.35.. Yäah
Sen blir vi väl hemma vid 14 nånting, HOPPAS JAG ! jag har ju klipptid vid 14.30 och Isabel ska följa med, sen ska vi till henne, men om jag inte hinner så får jag klippa mig på onsdag istället.. det är ju okej det också !
Jag ska äta middag nu. Mamma har bestämt lax, yummie ! kanske går till långsjön sen me nån polare, får se.
pusshejleverpastej ( även fast jag HATAR leverpastej, blö! )
tilda

PÅVÄG:
UPP: Ett ord : SOL
NER: Min bränna svider som satan själv, men vad gör man inte för lite färg ? ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0