skitungar

Hey era nallebjörnar!
Jag har inte skrivit på hela helgen. Men jag har varit med Alice och vi har inte haft nån tid att vara inne nåt på datan, fullt upp! hehe.
Valborg var trevligt och vi kom hem från C & J vid 23 ungefär och då var det hopp i säng och sova direkt. Helt slut var vi! Dagen efter (igår) så vaknade vi vid 10 nånting, och pratade lite. Sen åt vi  frukost och var med Fanny ( kusinen )
Vi var vid långsjön, och där var kiosken öppen redan. Sen pratade vi och åt glass, kollade på film gjorde vi också. Kul!
Fanny.Filip, Peter och Anna åt middag här sen, grillat. Humorgalan och sen gick vi och lade oss.
Vi satte klockan på 06.50, eftersom det var samling 8.45 i Täby. Cup alltså. Jag skulle inte vara med, men kul att kolla på några matcher iaf. Vi vann första med 2-1 sen så hade vi picknik ute i solen. Vi var i parken som var bredvid, och ja, hade det as bra! Nästa förlorade vi med 6-0. Mot Sirius. Ajaj. Men jag tycker att Sirius var sjukt bra lag, och att dom var snabba och spelet satt perfect, så vi får brås på dom nu tjejer ! Nästa gång ska vi vara på G.
Efter den matchen åkte jag och mami hem... Vi ska väll fika lite i solen, och bara najsa livet.
Ikväll ska vi till Bosse och Lotta och äta middag. Det var längesen vi träffade dom och det ska bli roligt !

Jag skulle faktist vela att mamma laddade upp dom där korten på hennes system som jag tagit. Tog några söta idag också.
I helgen som kommer så ska vi ju iväg på avslutning som sagt, med innebandylaget. Åka färja över dagen. Alla tränartjejerna ska med, så det ska bli riktigt kul.
Kommer inte på nåt mer att skriva just nu.
Fast skriver inte ikväll, är ju borta.

Pussar&Kramar
/Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0