Snowriver

Hej !
Vandringen idag var riktig uppfriskande men inte så rolig.. Skönt iaf när man kom fram och kunde känna sig stolt över sig själv att man rört på sig 7 km, Vi åkte som tur var tunnelbana hem och det var vi värda. Hela skolan gick vandring idag, men olika ställen.
Jag, lisa och sofia satt på samma buss hem, och dom hade inget kul att göra eftersom vi slutade 11, så då följde dom med hem till mig, vi hmm.. skrattade och gjorde filmer ! maha,
 Grattis till LISA som dessutom fyller tonåring idag ! Puss !
Sen drog lisa hem för hennes farmor var hos henne. Jag och sofia åt upp hennes plättar som hon hade kvar,
Eftersom hon skulle till stallet, så följde jag med henne (via buss) och sofia köpte ostbågar, mohha, hennes favvo !
Nu sitter jag iaf hemma och tar det lungt, ikväll är det säkert kul på tv om det inte blir datasittande.
Küssar tilda

PÅVÄG:
UPP: Ostbågar ! Har aldrig förstått hur gott det är förräns nu! Sofia, du har övertygat mig1
NER: Hade inga bra skor idag på vandringen, och det känns i fötterna ! ajaj


Bild av moi, fixad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0