take care of you .

Hey!
Sitter och kollar på disney channel, lugn dag idag efter skolan, slutade typ vid halv 12 ?
 Najs eller vad?
Har kollat på Love Actully med Lucas, han var hemma idag med halsont.
Jag har säkert smittat honom med nåt skit! ehe,
Ikväll så blir det träning, och sen kanske mia&lefiifif kommer, jag vet inte...
Talang annars osv, fredag ! Hääärligt, min favoritdag !
Idag åker Alice på träningsläger med sin simning, jag kommer sakna min lilla pusselussa ! §§§§§§§§§§
Men det är bara tills på söndag, och vi ses på måndag igen, som tur är.
Imorgon så är det lördag, och min gudmor med familj kommer på middag på kvällen! Trevligt, jag träffar typ aldrig dom, så det ska bli kul. Sjukt söta små ungar, Anna&Lisa!
Sen blir det läggdags tidigt, eftersom jag ska upp 05.30 på söndagen. Blir upphämtad av Karin 06.15! Det värsta med kryssnaingar är väll ändå dom tidiga mornarna? Men det är det värt! Verkligen! Vi kommer ha så kuuuul! Vi fick schemat igår, och jag tror vi pratar om det idag på träningen också. Jag har inte tränat på länge eftersom jag vart sjuk, så det ska bli kul att träna! Jag skriver mer om idag/och på söndag imorgon.

PÅVÄG:
UPP: Helgen är här! SÅ härligt!
NER: Min färgning blir ju aldrig av *suck* jag som ville ha det tills på söndag!

Tshüssar !

Foto: Jag

Tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0