T.I.L.D.A

Hey alla som läser !
Jag gick och lade mig vid 12 nånting igår, tittade på Hundtricket som gick på 3an, när den var slut gick jag upp och lade mig. Eftersom enzo&yatzy är nattdjur som är dom aktiva på natten, och det kan man säga att dom var, enzo sprang i ditt motionshjul som lät som jagvetintevad, och det gick inte att sova! Han är iförsig en bebis än så länge, så han måste få leka lite. Yatzy ligger mest och sover.
Jag gjorde läxan imorse (!) Jag blev väl halv nöjd, och kommer säkert på saker som ska ändras, men just nu ser det rätt okej ut. Jag ska träffa alice senare idag, hon har simtävling nu på morgonen, så efter den ska hon troligtsvis komma hit.
Vi får väl se vad vi gör.
Jag sitter just nu i lucas rum, boysen är ute och hoppas studsmatta så nu är det äntligen lungt i huset ! Stackars mamma som har jobbat natt, som knappt kan sova för att killarna " skojbråkar "
Aja, thats the life.
Jag funderar på om jag och alice ska baka idag, det var ett tag sen.. Typ sockerkaka eller nåt, herregud vad gott !
Jag måste ladda min kamera, har inte orkat göra det... Måste ta lite mer bilder !
Snart blir det dusch och påklädning. Jag vill få reda på vad jag ska ha på mig på skolavslutningen ! Jag och mamma måste åka och shoppa i veckan ! Klänning, skor.. hela kittet... Har ju några favoritklänningar redan, men får se vad det blir. Förresten har Mia&leffe döpt sin lilla kattunge till Shila. Väldigt sött ! Den skulle hetat Singha, men sen kom dom på att dom inte kunde döpa den efter öl, så då blev det Shila, visserligen känner vi en tjej som heter Sheila, i min ålder. Men whatever.
Kommentera gärna bloggen är ni snälla, jag publicerar bara dom som är snälla kommentarer, och inte taskiga!
Hare bra iaf..
t i l d a

PÅVÄG:
UPP: Mysiga filmkvällar när det duggar lite utanför, själv i soffan...! så härligt!
NER: Nästan allt är bra just nu faktist, men det skulle väl vara jordgubbarna som var ruttna igår, inte alla, men hugo,lucas och fille lät dom ruttna, fy fy !


Slapp i mitt rum :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0