Värsta bra

Hey folk !
Dagen tillbringades med anna,cissi och sofie.. hugo och lucas hade typ halva skolan hemma, så att det var typ 10 barn, maha! Vi studsade lite, och sedan gick vi till långsjön och checkade läget, haha...
god mat, och nu så ska jag snart ta en dusch. Det har ju varit så sjukt varmt idag, shorts och linne var det ända man kunde ha! Sommarlovet börjar också närma sig..! Jag längtar så jag dööööör, alice ska typ sova hos mig på måndagen.. så att det ska bli kul ! Tänk att bara vakna på en måndag morgon, och verkligen känna att idag så har jag inget bestämt.. eller nåt sånt..! Bara chilla ! Vi har typ as mycket jordgubbar och hallon på tomten, så då blir det väll massa sånt också. Sen blir det ju Kock kollo med bästis i mitten av sommaren ! Veckan efter sommarlovet så ska det blir Grekland/Kreta med kusiner&allt. Mormor fyller nämligen 70 så då ska vi fira henne! Mer i sommar behöver man inte bestämma, det kommer som det kommer! Imorgon är det venissage i skolan, 16-17 tiden fick jag, man ska typ gå runt, och så ska föräldrarna titta, asså palla vad trist ! Men har samma tid som alice så det blir ju inte så trist § Men det kommer vara halva sexan den tiden, så att det blir mycket barn/vuxna, men kul iaf !
Jag ska gå upp till Enzo&Yatzy, hela familjen sitter klistrade som det är bio där uppe så jag måste ju kolla vad som händer i den lilla buren. Dusch nästa !
Uppdaterar KANSKE senare... !
Kissies
tilda

PÅVÄG:
UPP: Jordgubbar har börjats sälja, vid kvantum iallafall ! Me love !
NER: AIK förlorade mot Gävle med 1-0 .. suck* here we go again..


bild från min sjuka foto dag..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0