Äppelskrutt och knäckebrödsmulor



ljuset i livet - älvsjö aik f96.



Hej blogg. *atchoo*
Mitt halsont har sakta men säkert gått över till förkylning jippe kayeey!
Fast min halsont har också blivit värre, och idag i skolan var det sjukt! Men jag är på topp ändå! *stolt*
Och träningen ska jag på också! Får ta det lungt, kan inte missa två träningar herregud! Har precis ätitt en redig mellis bestående av knäckemackor och äpple. Eftersom jag äter middag efter...
Efter jag skrivit det här ska jag sätta mig och plugga NO må ni tro. Boken är med den här gången!
Lucas har varit hemma idag också, men imorgon ska JAG tvinga hnm att gå till skolan för annars blir det ingen översovning med alice, och hon vägrar att sova hos henne. Suck.. haha driver..
Ska nu gå och hämta halstabletter och ta fram no:n och chatta aik med victor.. mohaha.
Kraaaaams tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0