Coola Bandoola

Hej bloggie! Ligger just nu på den stora luftmadrassen under täcket och bredvid alice nere i hobbyrummet. Jag började bli trött på att ligga i mitt eget rum så vi flyttade ner alla täcken och kuddar ner hit, och så sover vi här istället! Efter skolan drog vi hem till alice och var där en stund innan hennes träning började vid halv 4 och höll på till 5. Jag satt och tittade på, och typ höll på med våra mobiler.. hehe.
Efter det så åkte vi hem till alice igen och hon packade om, och vi gick över till deras grannar och tittade på några bilder. Sen åkte vi hem till mig och åt ubåtar! Sen blev det rock! Eller idol, fast med rocktema! Jag tyckte eddie var riktigt duktig, och även tove.. Det var bra att Niclas åkte, faktist.
Imorgon så blir det alice, och jag tror cissi också ville komma? Så då kommer hon också kanske !
Min näsa har blivit mer täppt under dan och nu låter jag som en överkörd åsna. Alice hör knappt vad jag säger stackarn! Haha skoja, så farligt inte! Vi ska nog snart börja fixa oss inför natten, och det blir nog rätt tidigt ikväll, och sen förhoppningsvis en lång & skön morgon och början på höstlovet! Välbehövligt !
Ska läsa upp mitt inlägg för min lilla prinsessa nu :)
Kram Tilda & Alice

ALLTID alice.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0