Dirty joke

Hej blugg. Gick hem idag från skolan pga halsen och magont. Var med på gympan, men gick sen hem.
När jag kom hem tittade jag på tv, sen satte jag på en film. "The Stepford Wives" Handlar om en familj som flyttar till staden Stepford, där det är lite skumt.. bra var den iaf! Sen såg jag lite på ett gammalt gossip girl avsnitt. Önskar mig boxen i julklapp! Har typ blivit beroende elr nåt.. hehe.
Nu har jag ätit gott, och det känns bättre i magen. Kommer nog imorgon iaf. Jag orkar inte ha massa läxor och skit. It sucks! Eng prov på grammatik på onsdag, och sen ett skit svårt no-prov tills på fredag.
Kollar just nu på färjan. Haha, så jävla blåst program så det e inte sant! Usch, skäms åt dom stackars människorna. Jag ska avsluta nu, ska planera inför på onsdag..
Kram
TILDA

Åh herregud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0