du behöver inte ljuga

Hey, sitter just nu och lyssnar på spotify, down - jay sean & lil wayne. så braaaaaaa !
Kom hem för ett tag sen, och jag har fått i mig lite oboy, och snart ska jag på träning. Svenskan hann jag bli klar med idag! Helt otroligt, jag skrev typ 6 A4 sidor på en timme, hade iförsig ingen känsel i fingrarna efteråt, men jag är ändå så stolt att jag hann ! Fast imorse så kom jag försent till so:n, så josefin skulle ringa hem till mami....., shit. Typ den andra hemringningen men ändå, :o
Jag försöker skriva ut en bild från när jag var liten till tyskan som vi har som läxa? aa, btw så går det inte så bra, datan dampar loss. dom får klara sig utan bild eller så får ja ta nån ur fotoalbumet. hehe.
Pratade precis med anna, min buss går vid 16.59 så jag ska snart börja byta om.
Kissies'n hugs

denna bilden försöker ja skriva ut :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0