Du stolta svarta gula underbara lag


Bild från i somras. By me.



Hej blogg. Sitter och chattar med victor om aik och med dani om twilight. När jag kom hem idag från skolan, så pluggade jag lite, sen städade vi. Buren, mitt rum, hugo & lucas städade sina, ja allt imprensip! Känns skönt att gå och lägga sig en bäddad säng, och känna att det är fint ! Middag blev sushi, hur gott som helst! Det var längesen så då blev de xtra gott! Har pluggat SO som en gnu och jag tror att jag kan det nu .. -.-
No boken glömde jag i skolan, typiskt mig, när det är prov på fredag! Dö plugg imorn då, efter träningen, sen är det inlåst.. ÅH, jag hinner ju inte med allt! Hatar verkligen läxor & prov.
Nu är det bokat och klart! Bussen mot ljusdal går 11.15 på söndag! Kommer fram vid 15.30 tiden. Blir nog inte så mycket bloggande där, men när jag är på bibblan bloggar jag nog om dagarna. Familjen kmr upp på torsdag kväll, sen blir det hemfärd på söndagen trorja. Så jag är borta nästan hela lovet! Ska nörda massa böcker, och ha långa och härliga sovmornar och fira halloween (hur man nu firar de nuförtiden) och såklart träffa farmor, farfar och dom små missarna. Så härligt!
Fast dock missar jag aik-bajen.. jag skulle nämligen igentligen följt med, men eftersom den är klockan 12.30 samma dag så funkar inte det direkt.. Bara dom vinner och jag tror faktist det blir SM guld i år! Jag har alltid älskat det bästa laget, och kmr alltid att göra det! Go AIK! Får lyssna på sportradion i bussen!
Nu ska jag kolla massa bloggar och lägga upp en bild :*
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0