Från hälsingland

Hej Stockholm! Sitter just nu i biblioteket i loos, och har lånat en hel del böcker. Like always?
Resan igår gick toppen, och här är det ungefär samma väder som det är hemma. Igår kände man verkligen att man inte var i Stockholm. Två timmars strömavbrott från klockan halv 6, till halv 8. Jippie. Fick sitta med ficklampor och ljus hela kvällen. Mysigt, men man kände verkligen hur beroende man är av ström igentligen. Man kan ju inte göra någonting! Ingen tv, ingen radio, inga lampor, ingen värme osv. Men miljövänliga var vi!
När streömmen äntligen hade kommit igång spelade vi bingolotto. Ingen vinst, men det e kul att bara spela! Idag ska vi väl inte göra något speciellt, vi är väl kvar här tills jag är klar med datorn, och sen drar vi vidare hemmåt, och jag däckar i sängen med 10 böcker i knät. Najs!
Nu ska jag checka mitt café och kolla så att alice har skött sitt jobb (a)
Kraamar från hälsingland. /tilda


Kommentarer
Postat av: ruccola!

Hayy! ja o ellen har precis kommit tbx från greece saknar dig som fan!

2009-10-31 @ 21:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0