Havet det glimmar.

Hey bloggi. Igår blev det inget inlägg, men jag hade dock inte tid. Gårdagen var jag iallafall en stund med elif efter skolan, sen så skulle jag & mami iväg till fredells och lämna tapetböckerna, så vi skjutsade av bröderna vid deras träning, och åkte sen iväg. Hittade en ny favorit. Tog kort med mobilen, men somsagt så funkar det inte att lägga in från mobilen, it sucks.. Men det är en stor vit blomma med brun färg bakom, och lite småblommor. Super fin! Jag tror faktist att det blir den. Nog om det. Vi kom hem 1 timme senare. Då hjälpte jag mamma med maten. Tortellini med svampsås. Mmmm... smälte i munnen. Sen blev det favoritprogrammen. Idol & Oskyldigt dömd. Så 2 najsiga timmar i soffan, sen upp och sova. Nu är klockan 08.17, och jag ska snart borsta tänderna och börja gå mot hållplatsen där jag möter sofia som vanligt och sen går vi till skolan. Efter skolan måstemåstemåste jag göra läxor, inga kompisar, sen har vi träning vid halv 6. Nu ska jag hmm.. kolla sara&emmas blogg.
Kram /tilda

Gänget från oskyldigt dömd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0