Herbst Höst Autumn

Morron bloggen! Är helt klar, och vi börjar om 1 timme. Skööönt att slappa lite innan. Gick och lade mig rätt sent igår, och var trött imorse. Men nu är jag klar somsagt och faktist rätt laddad för sista veckan innan höstlovet!
Halsen har dock visat sig fått sig en släng. Det bränner, och jag känner hur förkylningen börjar närma sig. Hela våran familj är faktist krasslig. Pappa funderade på om han verkligen skulle gå till jobbet, mamma låter som en överkörd åsna, och hugo och lucas har halsar som bränner. Toppen!
Höstlov Höstlov HÖSTLOV! Jag vill bara ha det NU! Familjen ska upp till loos på onsdagen trorja, men jag funderar på att åka upp på lördag, alltså lite tidigare, istället. Eller så åker jag med dom, och bor hos alice några dagar. hmm. Får se hur det blir. Jag saknar loos, farmor&farfar, zeke, sigge! Allt med loos är så underbart! Man kan ta dagen som den kommer och bara chilla järnet! That's my life.
Ska kolla bussarna nu, och logga in en snabbis och checka mitt café på fb.
Kram tildis

Min älsklings pojke. Zeke §


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Ja, det är jag :D

2009-10-19 @ 20:23:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0