I hate that i love you so - rihanna ft ne-yo

hej bästa blogg. sitter och chattar och lyssnar spotify just nu. Vaknade vid 20 i 11. Sköönt. Kom hem från tjejmiddagen vid 22 nånting. Efter en skit läskig promenad, + kall så satte jag på datan och kollade på idol programmet som jag missade i fredags. Det var rätt att carolina åkte ut iaf!
Jag ska ungefär precis nu ska jag ta upp min klädhög o lägga in i gaderoben.
Sen så blir det match vid 14 och jag ska troligen stanna ett tag efetr pch kolla på damernas match, där min tränare står i mål. Hon är sjukt duktig!
Nu så tjatar alla att jag ska ta upp klädhögen, så jag tror det är dags.

Obs! Jag vet att jag inte har lagt in veckans outfit, men den kmr så fort jag har tid - promise !

Kramis tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0