Idol med MJ tema!

Hey blogg! Är nu hemma hos dani, hon försöker steka ägg. Det e ett jävla ståhej. Jag sitter och dricker fanta, vi festar för att dani fick 88 % på hennes matteprov. jippi! Snart så bär det av till stallet, jag har skor som läcker in, men det ska glömmas bort! Lite plask ï skorna är inget det går nöd för mig på. Hehe
No läxförhöret gick skit. Även fast jag hade övat 2 dagar! Aja, engelska orden fick jag alla rätt på iaf.
Ikväll är det idol med Michael Jackson tema! Det måste jag se! Sen kommer Jordin Sparks och sjunger också. ( känd för b.l.a "no air" och "one step by the time")
Sen kmr javen, christina och ella på middag, längesen vi träffades, det blir trerätters! Yummie.
Nu ska jag äta ägg med daniiii.
Kramsi. Skriver antagligen ikväll och lägger ut veckans outfit.
/tildau


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0