It was so easy when you wasn't here

Hej blugg! Kom precis från anna & peter. Var där och åt middag idag,alltså jag, bröderna och pappa, mamma jobbar. Vid 14 spelade jag somsagt match, och vi var grymma idag! Vi vann med hela 9-0, och jag är nöjd med det jag gjorde. Vi är så överlägset bäst tjejor! Sen så stannade vi ett tag och kollade dam-matchen, där dom ledde. Yes. Sen åkte vi hem, och jag duschade, sen fixade jag mig och vi åkte till peter&anna. Det blev grekiskt, mm. Så gott! Imorgon blir det skola och sen ska vi iväg till dalarö för att fira min morbror som fyller 40! Inte så mycket party, utan typ middag o tårta. Men de najs det med! Fast jag är ju partymänniska (a)

Veckans outfit! Äntligen! Denna gång är det veckans outfit endast med kläder/skor från h&m!

Somsagt H&M tema! Jag brukar nuförtiden vara rätt kritisk mot h&m, men om jag anstränger mig och lägger ner mycket tid, fick jag tillslut fram en rätt hyfsad outfit iaf. Vad tycker ni ?
Stövlarna, jackan och tightsen e favorit :)

Nu ska ja kila, kram. tilda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0