jag saknar dej.

hej bluggen! Har precis ätit en våffla med äpplen stekta i kanel, och glass. Shit, älskar verkligen det!
Idag efter skolan var jag med sofia till 6, vi övade lite engelska och sen så pratade vi om allt mellan himmel o jord. Sen hade jag träning. Bra träning idag, dock så var jag illamående ett tag, men jag försökte att inte tänka på det. Nu är jag hemma, och jag ska snart ta en behövlig dusch och sedan kanske de blir lite till data. får se. Imorgon efter skolan ska jag iväg med sofie och shoppa! I skhlm hade vi tänkt, hon behövde visst en hel del nya kläder så jag ska vara stylist. Härligt! Sen blir det väl hem och göra läxor.

Gosh vad trött jag är/var idag! Vaknade på morgonen och det var bäcksvart ute. Usch, då känner man sig verkligen inte sugen på att gå upp.. snoozade 2 gånger innan jag tappert pallrade mig upp ur min fantasiskt sköna säng! Jag längtar tills det blir vintertid, och mycket ljusare på mornarna, av snön också! Sofie sa idag i skolan att det kanske skulle bli snö i helgen! Helt sjukt, men ändå underbart. Jag älskar december, snö, jul, julafton. Allt med julen är ju helt sjukt underbart. Granar vid konsum, snygga mössor, mysiga tumvantar, halsdukar som man bor i, varma skor, och en tjock dunjacka.. Och så hemmet! Ljus tända, advent, risgrynsgröt på mornarna, granlukt... Och så julaftons morron. Ååh, herregud! Nu får jag sluta drömma, 2 månader kvar... två år känns det som...
Nu ska jag läsa lite bloggar & annat skit som "i love"  ?

Kramis eran tomtenisse.

Det är det här jag snackar om, underbaaaaaaaaart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0