Krama mej krama dej

Gokväll bloggie. Tog precis en najsig dusch efter träningen. Stod målvakt idag, och fick även veta att jag ska stå på lördag i tumbamatchen. Min kusin, fanny, ska då stå i mål i tumba, så då blir det krig, moahhahah.
När jag kom hem gjorde vi egna tunnbrödrullar, så nu är jag mätt i magen!
Dagen efter skolan idag hängde bralis med hem, vi gjorde läxor och typ haha gjorde det vi bara gör? Det var längesen vi var me varran så det var riktigt skoj! Eftersom min träning började halv 6, drog hon vid 5.
Imorgon har vi no-läxförhör, oj så skoj. elr inte, kan typ 0,0 så måste öva lite. Sen är det engelska ord, sen är det tyskaläxa. Suck, skönt med fredag! Den här veckan gick sjukt snabbt! Hänger inte me, onsdag....måndag.. oj, nu blev de visst fredag... " typ "
Imorgon efter skolan ska ja på daniellas ridlektion och se på när hon hoppar... skooojjjjjsigt.
Nu pratar ja med dani, ska avsluta.
pusshejleverpastej....usch
/ tiiildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0