Lördag + Söndag

Hej bloggen. *gäsp*
Är trött från igår, då det var party in tha houze jao! Nä ja skoja. Men sofies pappa hade hyrt en lägenhet till oss själva, så de var full fart hela natten. Somnade vid 3-4 tiden trorja, och vaknade vid halv 8 av att alla snackade järnet, så jag är trött som få. Familjen hämtade upp mig vid 12 tiden, och har vart hemma nu ett tag. Bara slapp hemma. Dum dummare blev dagens söndags film. Den är verkligen så skön! Haha, se den om ni inte redan sett den! Ska iväg på tullinge matchen ikväll även fast jag inte ska spela, så sjukt häftiga och bra matcher när vi spelar mot dom, så det får man bara inte missa! Pappa ville också se, så vi 2 drar iväg, sen blir det tacos när vi kmr hem. Vill så jättegärna se Gossip girl, nya säsongen börjar ju idsg! Och jag vill för en gångs skull följa den! Men tv:n som vi bara har en av är alltid upptagen klockan 19 på söndagskvällar... Tv finns absolut med på önskelistan denna julafton! Juste, önskalistan måste göras, hehe, bra att vara ute i god tid! Ska lägga upp den här senare såklart!
Nu ska jag checka lite tv, och sen logga in på facebook.
Kramis /tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0