me looove.

gomorn bloggen! Är helt klar, och ska snart börja gå till bussen där jag möter sofia, sen hoppar sara på. Det är så kallt att gå nuförtiden! Och jag har ju busskort så no problemo.
Båda bröderna är hemma idag pga halsont och magvärk. Hoppas inte jag blir sjuk bara! Imorgon på gympan ska vi ha beep testet!
Härligt. Inte för att jag har gjort de nån gång, och alla säger att det e skit jobbigt.Men ska bli kul och kolla hur bra min kondition igentligen är..
Jag måste nog gå ner och packa ner en daim till cissi nu, hon har tjatat i år & dagar.
Kram tildisen


Kommentarer
Postat av: Din Nellsie

Hoppas att beeptestet går bra! Jag hejar på dej. Själv är jag sjuk, ont i halsen. Int speciellt kul! Kraamizz på dej. Från din Nellsie

2009-10-15 @ 09:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0