New..

Hej "nya" bloggen! Eller nya & nya. Men ny design har det blivit, HAHA. Katastrofal, men bättre än förra. Och jag har gjort den helt själv! *Stolt tilda* Men jag ska fixa en ny ikväll trorja. Hehe. Nu vet jag hur man gör!
Jag vaknade inte förräns 11 idag, vet ej varför så sent, men jag var väl trött efter skolveckan antar jag. Dagen idag tillbringar jag hemma med bröderna & victor. Blir väl mycket dator eftersom dom nördar PS3. Sen ska jag OCH VICTOR, laga mat. Sen blir det väl nån film.. Sådär mysig lördagkväll utan stress och annat. Härligt !
Jag ska snart ta en uppfriskande dusch, victor kommer om typ en halvtimme, och då måste ja vara klar. Hehe, kanske kanske ska börja fixa mig eller vad säger ni ? Har inte tid med att blogga mer nu.
Lägger in ett inlägg med en ny grej ikväll. Matildas åsikter! Får se hur det blir med den kategorin !
Kram tilda


Kommentarer
Postat av: Sigrid

Hejsan :) tja..kanske det.. jag brukar i och för sig inte göra bloggdesigner till folk jag inte känner men ellas var ju inte precis "svår" att göra så jag kanske(!) kan tänka mig att göra en till dig.. :P ;)

2009-10-03 @ 12:51:02
URL: http://lillmister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0