Oboy, vilket skit väder.

Hey blogg. Skrev ej igår, men jag förträngde helt enkelt det. Igår var det ändå inget speciellt. Läxor läxor, data data typ hela dan. Sen middag, sen data igen, sen sova. Kul dag aight ? Men läxorna var tvugna att göras och det känns skönt att dom e klara! Ingen matteläxa och heller ingen engelska läxa den här veckan! so nice!
Just nu har jag precis hällt i mig oboy, och jag sitter o chattar och e inne på facebook.
Vid halv 7 är de träning, och sen efter det blir det dusch o idol. Sen blir det väl chill fram tills läggdags.
Morgondagen är det onsdag, och då ska jag vara med elif och vilmer. Och sen måste jag göra läxor då me.
Jag har inte så mycket mer att säga. Ska läsa ellens bästaste blogg.
Krami Tildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0