Palla "allafruktersomnågonsinfunnits"

Hej blogg. Sitter just nu och chattar lite, jag orkar verkligen inte fixa veckans outfit just nu, kanske blir senare ikväll isåfall. Snart ska vi äta. Skaldjur faktist, pilgrimsmusslor, räkor, krabba, baugette. Mm, hur gott som helst! Måste upp och packa nu igentligen.. Men jag är as trött hehe.
Alice åkte hem rätt tidigt, jag var tvungen att fixa hemma. Städa efter oss osv.. Suck.. haha.
Jag längtar verkligen tills imorgon, men jag har en lång bussresa framför mig.. Segt, men skönt när man kommit fram iaf! Nu har jag inge mer att skriva om... Ojoj, jag måste vara den tråkigaste bloggaren in the whole world?
Kraaamiiew ( fjortis!? ) /tiildis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0