Pictures is the SHIT!

Go´kväll bloggie. Det här inlägget ska bestå av bilder från i somras osv. Är inne på mamma&pappas data och här finns de bilder må ni tro! Titta och njut!

Jag och alice bakar smulpaj i slättberg! Love you bästis!
Resultatet..!

Alice är läznörd, och lucas koncentrerar sig på tv:n

Gubbe från trädgården!

Pappa 40 år! Fina tårtan!

Minnen, Grekland / Kreta.

Poolen, och vattengymnastisk :D

Solnedgången på kvällarna var underbart!

Mormor 70 år! Fina blommor på morgonen!

Ego pic med mammas system.

Love this picture. Tagen av mig.

Så, det var bilderna. Bättre sent än aldrig aight?
Medans jag tog tid till mej att lägga in alla dessa bilder hade jag ett 49min långt och behövligt samtal med alice. Översovning på fredag somsagt! Hon vägrar sova hos henne så vi ska sova i hobbyrummet. Det e fett scary.
Måste öva t provet nu! Mamma lovade att förhöra... -.-
Kram, tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0