Poker face

hi my dears. Sitter framför datan och har nästan precis gjort so läxan. Kom hem från skhlm vid halv 8 ca. Lång men rolig shopping dag med sofie! Jag hittade ett par urgulliga tumvantar från indiska, som ja tyvärr inte hittade bild på, på deras hemsida. Gråa var dom. 99:- för dom. Sen ett lås till skåpet. Bra & ha grej vetni.
Jag stylade somsagt sofie, eller jag hjälpte henne och gav idéer, vissa positiva, vissa negativa svar från henne. Men det är bra och testa! Hon ville ju ha ny stil, så jag hjälper? Middag åt vi där också, delade på en nachos, och sen drog vi hem. Krångligt påväg hem, men pallar inte dra hela historien.. hehe.
Imorgon har jag träning, och ja måste pluggish, så jag hinner inte skriva förräns på kvällen imorgon också.
Idag gjorde anna kärringtestet på mig, alltså att man suddar på handen så blir det brännsår. Svider som fan, kan inte sluta tänka på vilket fult ärr det kommer bli sen. Men det var ju min idé så jag får skylla mej själv..
Ska checka lite coola bloggar nu.
Puss på er flickor o påjkar.
/tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0