Rubrik..

Morning bloggen! Klockan är just nu 8.10, och jag ska gå hemifrån vid halv hade jag tänkt. Till sofia som vanligt! Jag och sofia har ju våra roliga mornar .. haha.
Oskyldigt dömd var riktigt scary igår, nån massmördare som fortfarande går fri, help me someone. Jag satt nästan med kudden framför ansiktet...
Dagen efter skolan idag blir det PLUGG PLUGG PLUGG. Jag har inte gjort klart svenskan än! Och den ska vara inne idag! Får lämna in den på engelskan imorn istället. Gud, maria kmr dampa loss.
Jag längtar tills imorgon då jag ska till reimers och sova hos nån av tjejerna! Saknar dom varje minut som går ! Älskar er flicksor §
Kram / your tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0