The one and only

Hej blogg! Sitter och lyssnar på spotify, Dumpa mig - Veronica Maggio, gammal goding..
Tittar också på när lucas spelar krigsspel på ps3 (!?) Inte kul alls igentligen. Engelska mappen ligger oöppnad bredvid mig, men jag vet att jag måste plugga.. Prov imorgon..
Imorgon ska jag iväg och kolla cosmonova!? Preben praoar tydligen där, så han fick gå in gratis, och ville inte gå ensam. Så jag, ellen hilma, stellan och jonte gör hnm sällskap! Haha, vi ska typ se nån wild world 3D ? Shitshit
Det är vid 18 iaf, så det blir hem ett tag innan, och typ plugga No. Glömde boken i skolan idag.
Åh, matteprovet gick skit. Vi ska inte ens snacka om hur det gick, skäms som en rosa gris....
Nu ska & måste jag plugga..
Kramieeee tildes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0