Vägen dit

Morron bloggen. Klockan står på 09.33 just nu. Sitter och äter frukost med min mor och victor. Jag ska strax upp, och mamma ska checka min packning. Blev ingen packning igår, hehe. Jag gör det nu istället!
Bussen går somsagt vid 11.15, och jag kommer fram vid 15.30 nånting. Blir nog inte så mycket bloggande därifrån, när jag är på bibblan isåfall. Och det är ju imorgon så de e ju toppen! Packlista har jag inte lagt upp, och har jag inte gjort nån heller så... listan på böcker kmr imorgon från biblioteket!
Ska bli riktigt skönt att komma iväg, men jag kommer ju sakna alla fina människor!
Ska ta undan mitt obo'y glas nu.
Kraaaaam tilddaaaa

PS, Alice tar såklart hand om mitt café på facebook, så ni inte behöver oroa er :* Puss på dej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0