Eenie Meenie - Justin Bieber ft Sean Kingston<3

hey there! Har precis fått i mig lite glass, gottgott! Idag har jag somsagt varit på träning, as najs, sen har jag pluggat lite osv.. Går & lägger mig snart så jag hinner läsa lite xtra länge idag (: Hohohahahihi. Nu lyssnar jag på lite mjusic bla min rubrik idag, sen lägger jag in nåra favvo låtar i inlägget efter det här!
Imorgon är det fredag, och jag ska typ kanske sova med sofie.. Sen på lördag så sover sofiaaaa här, myspys! Fast vi ska dock upp typ halv 8, jag tänker INTE missa semin som mitt underbara lag spelar på söndag - nejnej ikke! Så sofia får också följa med MOHAHAHA. Aja, nu ska jag ... inte göra nåt.

Heyrååå, vi höressss/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0