Filmtips!



ARMAGEDDON
. Den här filmen såg jag för ett tag sen, och jag blev kär på första ögonkastet kan man säga, den gick på tv för typ, oj, det är nog nästan ett halvår sen?! Den handlar iallafall om att dom ska åka och borra i rymden, och de samarbetar med NASA för att det ska funka, under tiden dör många, och man får följa med på deras upplevelser. Sjukt bra film som jag verkligen rekommenderar! Hoppas att ni får chans att hyra den! Varför jag bara ger den 4 stjärnor är för att det finns bättre filmer - som tex Remember Me som jag recenserade i förrgår.. *dör* ;)


Kommentarer
Postat av: ♥Claaaudia ♥

haha visst är den :D!

2010-04-09 @ 23:33:44
URL: http://claaaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0