Gangstaaaaa love

Heey på er! Nu har jag fått lite tid över till att få låna datan här uppe i Loos. Igår så åkte vi skoter ner till loossjön och sen tillbaka, sen titta vi på "Dumpa honom!" och tog det allmänt lungt. Sen åt vi lamm på kvällen, sjukt gott! Och sen idag så har vi pimplat vid loossjön, skoter dit&hem och nu så är vi hemma, och nu ska det bli påsklunch! För idag är det ju PÅSKAFTON! Så glad påsk till er alla! Jag vet att min blogg inte är den roligaste just nu - men det kommer! Jag lovar ;), har tagit massvis med bilder!
Ehmöhm. Nu ska jag checka min facebook en xtra gång, och sen ska jag chatta lite med sofiah.
Pusshey från mey :D<3 /tilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0