Godmorgon,

Morning sunshines! Just nu är klockan 9.45 och jag sitter här vid datan och kikar runt lite.. Vaknade vid 9 tiden ungefär och kunde inte somna om - kul...
Snart ska jag iaf börja röra mig neråt och sen ta en dusch. Sen vid typ 1 ska jag träffa Amir, och så ska vi titta på newmoon, haha, carina övertalade honom att göra det, så det ska bli intressant ;).. Sen ska jag väl hem och ta det lungt, titta på talang osv!
Ni ska veta att jag är glad att min statistik höjts, men det räcker inte - lämna en snabb kommentar innan ni byter till nästa blogg, det gör mig så mycket lyckligare! Om vad ni tycker om bloggen, om jag har för lite eller för mycket av någonting osv.. ?
Vi hörs sen..
Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0