Gosh, love them!

Tjaaa mina snyggingar ? :o Nu sitter jag här och beundrar mina nya små älsklingar, mina converse som jag fick idag.. omg, älskar dom - verkligen! aja, iaf.. som jag skrev innan så fikade jag i stan - fast amir kunde inte sen för hans syrra blev sjuk och hon e 4 och han va tvungen och va hemma med henne stackarn ;).. Men jag & sofie hade en mysig dag i stan! Vi åkte dit vid halv 12 - 12 tiden, och fikade sen gick vi runt i typ hela stan till kvart över 3, då sofie åkte, och jag mötte upp mamma vid centralen, sen därifrån gick vi till stadium och mötte upp mia. Där hittade vi inga bra converse, men tillslut efter typ 1 timme hittade vi ett par! Kan tyvärr inte ladda upp bild eftersom min berömda överladdningssladd e borta - IGEN! *suck* Ska leta upp den - lovar! Det är iaf med amerikanska flaggan på! Super scnygga!
Sen så åkte vi hem till mia & leffe och checkade på AIK - Södertälje, där det blev 1-1 i heltid, och sen i dendärxtrasakensomjagintevetvaddenheter så gjorde AIK ett till mål och fick därmed ett poäng till och gick om Rögle JIHUUUUUUUUUUUUUUU, så nu måste dom bara vinna på Växsjö på söndag så kmr dom till elitserien .. så sjukt skönt! 
För mycket onödig fakta känner jag.
;)
hjdååådåd


Kommentarer
Postat av: ida eskilsson

sv; stad? ;o om du kallar ett samhälle på 700 pers för en stad, så ä du knäpp :D hahah, nej men jag bor i typ världens minsta by :)

2010-04-08 @ 23:55:00
URL: http://iissies.blogg.se/
Postat av: ida eskilsson

sv; jo det är riktigt mysigt att bo såhär faktiskt. skulle nog inte klara mig i en storstad ^^

2010-04-09 @ 00:37:02
URL: http://iissies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0