Grönalundsoutfit!

Nu börjar det närma sig Gröna Lund tider - och de öppnar redan på lördag! Jag ska nog köpa guldkort eftersom massor av mina kompisar ska det! Så kan man åka dit efter skolan, osv! Och hela sommaren också, härligthärligt!
Iaf, så är det ju ett problem med kläder på grönalund! Antingen blir det för varmt, för kallt, för fint, eller för obekvämt. Man får stå i en timme för att bestämma sig! Men! Jag har löst problemet och här nere ser ni ett förslag på en outfit som är Gröna Lund inspirerad!

Blev bilden liten?
Här är en miniatyr bild också som ni kan klicka på för full storlek!:


Allt är från Gina & H&M! Enjoy!

Nu ska jag pluggisbuggis:'(

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0