I know that you care.

Heyyyyy fölkssettt.. Håller just nu på att titta på massa bilder & videos från old times . Oh shit säger jag bara HAHA. Vad man såg ut ;) Aja, har haft mitt dagliga kvällssamtal med sofia avklarat, och duschat efter en tuff träning. Eller ja, jag stod målvakt men ni ska se mina armar .. -.- *suck* vi skjuter så hårt (a)
Aja, efter skolan städa vi hamsterburen, sen vare träning, och sen så åt jag när jag kom hem .. och ja, det va det;) Imorn följer becca med hem, så går vi en promenad om det e fint väder, annars så e vi väl bara hemma och slappar. Sen ska jag träffa sofia på kvällen och göra plakat tills på lördag då det är "the day" FINAL! Shit är så jäkla nervös så det e inte sant! Men vi ska ha grym klack!!!!
Hoppas att ni haft en wonderful day,
hugs /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0