I want you to know, that I love u so

Heytjashue & allt annat.
Sitter just nu med datan uppe i allrummet med bröderna och mackan. Rebecca följde med hem efter skolan, vi hade lite picnik vid långsjön, as mysigt, sen låg vi på studsmattan och chillade lite, sen skulle hon hem. Nu ska vi väl bara ta det lungt här hemma.. Och sen ikväll kommer blenda & sofia hit, och så ska vi fixa massa grejer inför imorn, plakat & grejer. (: Får se hur länge dom blir här. Sen imorn är THE DAYYYYYY. Shit jag kan inte förklara mina känslor. Det pirrar i magen när jag tänker på det, och det är just det att jag inte kan sluta tänka på det. Det kommer vara sån stämning, vi kommer ha trummor, målade i ansiktet & allt .. för att stötta brudarna! OMG.
Jag kommer få panik & svimma om vi vinner trorja - herregud!
Jaja nog om det ;) Ni lär få massa info imorn iaf!!!!
Nu ska jag läsa nåra bloggar i think!
Pusshey !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0